sobota, 1. december 2012

1. december

Prvi dan decembra:

Svetovni dan proti aidsu

Lučke!

Nova Grazia, in darilo knjiga.

Kokosovo-kakavovi muffini
Nov šal, ki sem ga našla v babičini omari

10 komentarjev:

  1. Šal je ful lepe barve. In knjiga se zdi dobra. Poročaj. :)

    xoxo, nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. men je supr barva, pa še blazer mam take barve. :))
      uf ja samo da jo začnem brati, pa ti vse povem ;)

      Izbriši
  2. js sm tut danes mafine pekla, haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, meni osebno so muffini super, ker so enostavni in hitri za pripravo. Pa še noro dobri. :))

      Izbriši
  3. Mmm, muffini.. Se pa tut meni zdi da so jih vsi začeli na veliko pečt (: Pa me zanima, kako se ti je zdela knjiga. Naslov je prav zanimiv.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja se strinjam, najbrž zato, ker so precej preprosti za pripravo. :) bom sporočila kakšna je knjiga. :))

      Izbriši
    2. Čisto možno ja.. Super hvala (:
      Ti kar odgovarjam na tvoj komentar.. Mislim da ni čisto isti film, saj so tukaj italijanski igralci, pri onem pa španski in me tudi zanima kaka je razlika.. La dolce vita pa izgleda vredu.. Hvala za predlog (: In hvala. Seveda se lahko spremljama.. (:

      Izbriši
    3. a res? o super, potem pa moram pogledat še drugega. :D hvala ti. :)) sporoči potem kakšen je la dolce vita. :D
      p.s.: ti že sledim. :D

      Izbriši
  4. všečkam lučkice ;) za to knjigo pa se že dlje časa odločam da bi si jo kupla :D

    ⓈⓈ ⒻⒶⓈⒽⒾⓄⓃ ⓌⓄⓇⓁⒹ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. suprca so! edin modre mi neki zafrkavajo. :D ja kupi jo nujno! sem jo začela brat in je super. :DD drugače pa jo sedaj dobiš poleg grazie, za vsega skupaj 3,99 evra. :D

      Izbriši