petek, 15. februar 2013

London Girl

Okvir za slike

Posteljnina

Majica

Sončna očala

Zapestnica 















Okvir & posteljnina: darilo za božič
Majica: darilo prijatelja iz Londona
Očala: darilo prijateljice iz Italije
Zapestnica: darilo prijateljice iz Londona

5 komentarjev:

  1. obožujem London. S prijateljico ga imava namen obiskati če poletje. :D

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
  2. ja London je super! sama sem ga obiskala dve leti nazaj in sem bila navdušena. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaa tudi ti si naredila London objavo. Tudi jaz. Spomini me begajo :P

    OdgovoriIzbriši
  4. sem videla. :)) ja mene tudi, takoj bi se vrnila, če bi se lahko. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo super :) men je london zakon ! pa tut potisk angleške zastave mi je čist všeč na vsem :D

    OdgovoriIzbriši