torek, 17. december 2013

I feel it in my fingers, I feel it in my toes ...

Pa ne ljubezni, čeprav bi se tudi o tem dalo razpravljati, ampak božič. Božič je pred vrati! Še točno en teden in že bo božični večer. Kako hitro gre čas, pravkar se mi zdi, da se je začelo poletje, pa je spet zima in čez dva tedna bo konec leta. Ampak nekako sploh nimam občutka, da so pred nami božično-novoletni prazniki. Vse je okrašeno že več kot en mesec, snega še vedno ni, prav tako pa se ne počutim preveč božično razpoložena, z izjemo poslušanja  božičnih pesmi, ki mi vsaj malo približajo božič. Včeraj sem gledala starejše objave in ugotovila, da sem lansko leto o božiču razmišljala že sredi novembra, letos pa niti en teden pred najlepšim praznikom v letu, o tem ne premišljujem preveč. Še vedno niti ne vem, kje bom za novo leto. Mogoče je ne pričakovanje tega čarobnega praznika še boljše in bom potem še bolj z veseljem gledala božične filme, poslušala še več božičnih pesmi, cele počitnice jedla in čim več lenarila, čeprav me po počitnicah čaka cel kup izpitov.
Krivec za to počutje so mogoče tudi prihajajoči kolokviji, kar je totalno neverjetno, saj so na večini faksov že odpisali vse za letošnje leto, seveda naš faks mora biti izjema, tako da še v ponedeljek pišemo zadnji kolokvij v letošnjem letu. Se pa lahko pohvalim, da sem naredila ekonomijo! Kako mi je pa to polepšalo dan, ah ne samo dan, kar cel teden. Konec mikroekonomije, samo še makroekonomija in sem zaključila s tabo, ekonomija!
In kakšne imate kaj želje za božič? Sama imam eno posebno željo, drugače pa predvsem zdravje in čimbolj uspešne kolokvije in izpite.
Christmas is all around
Something in the air
Shake up Christmas- my favourite christmas song
My Christmas present: YOU<3


FASHION IN EVERYTHING (: | via Tumblr

Ni komentarjev:

Objavite komentar