petek, 18. julij 2014

20 random facts about me

Ker sem pred kratkim praznovala 20. rojstni dan je mogoče čas, da vam zaupam 20 random dejstev o sebi.

1. Že od osmega razreda osnovne šole sem si želela študirati novinarstvo in lani se mi je želja uresničila.

2. Obožujem čokolado najraje imam riževo, vendar se ne branim tudi nobene druge.

3. Imam tri leta mlajšega brata, s katerim se včasih nisva razumela, v zadnjem času pa najin odnos napreduje.

4. Moja najljubša zvrst filmov so muzikli.

5. Sem samska ali kot sama pravim forever alone. ;)

6. Imam osem sestričen in enega bratranca ali drugače rečeno ogromno zmešano družino, s katero se vidim večkrat na mesec.

7.  Že nekaj let sem trdno odločena, da se ne bom poročila.

8. Sem zelo štoraste narave, kar dokazuje približno petdeset modric in prask po nogah.

9. Pred približno osmimi meseci sem si odstrigla od 20 - 30 cm las, kar je trenutno moja najboljša odločitev v življenju.

10. Moja najljubša tv serija je How I met your mother, takoj za njo pa Castle.


11. Zelo rada berem in na leto preberem tudi po dvajset knjig.

12. Ko sem bila stara tri leta sem dobila očala, se jih v sedmem razredu znebila, lansko leto pa sem jih ponovno dobila.

13. Vedno sem govorila, da ne bom naredila vozniškega izpita, ker se bojim vožnje, vendar sem ta strah premagala in sedaj imam že pet mesecev izpit za avto.

14. Obožujem modo a ne maram dolgih več urnih pohodov po trgovinah. Raje kupim eno stvar, ko jo vidim in to ponovim spet čez dva tedna, tako imam v omari vedno nekaj novega, kar pa dopolnjuje moja stara oblačila.

15. Moja najljubša hrana je nutella in v osnovni šoli sem jo vsak dan jedla za zajtrk.

16. Moj daleč najljubši predmet je antropologija, takoj za njo psihologija, v gimnaziji pa sem imela precej rada tudi matematiko.

17. Nimam nobene domače živali, vendar si želim mačka ali hrčka.

18. Če bi se v Sloveniji kam preselila, bi se preselila na obalo, v tujini pa v Avstralijo.

19. Moj najljubši letni čas je poletje in celo dolgo zimo, ki je ne maram, čakam na junij.

20. Celotno steno v sobi imam polepljeno s citati in fotografijami.

21. Na levem zapestju imam tattoo C'est la vie, upam pa, da mi letos uspe narediti še enega.

5 komentarjev:

  1. Oooo za tujino se strinjam, Avstralija *w* sicer pa sem tudi jaz glede poroke enako trdno odločena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avstralija je moja najvecja zelja ze kar nekaj let sam je res draga karta. :/ ja poroka se mi zdi brezveze. :)

      Izbriši
  2. osma in 19 = se čist strinjam. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo, zanimiva dejstva... Sploh pa da prebereš 20 knjig na leto.. To je super! Meni več ne uspeva...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zelo rada berem in sem vsak teden vsaj enkrat v knjižnici, ampak trenutno mi tudi za branje malo zmanjkuje časa. ;)

      Izbriši