sobota, 30. junij 2012

Holidays are finally here

Šolo smo zaključili in se z vso vnemo vrgli v tople poletne dni. Čeprav sta dva tedna počitnic že za nami, se mi še vedno zdi, kar nemogoče, da je leto tako hitro naokoli.
Zadnji junijski dan, ki je prežet z neznosno vročino in pa še z večjim pričakovanjem. Natanko osem ur me še loči od moje polnoletnosti, čeprav je moja predraga babica, že danes mislila da mi mora čestitati, ampak sem jo kar hitro ustavila, češ da je malo prezgodnja. Še vedno bolje prezgodnja, kot prepozna. ;)

Po parih dneh na morju sem končno dobila malo barve (čez leto sem bela kot mleko) in si odpočila oči na modrem morju, kamor se vedno rada vračam. Sem pa v zadnjih tednih ugotovila, da mi je Škofja Loka vedno bolj všeč, saj se je končno začelo malo dogajati. Pred dvema tednoma se je začela loška poletna sezona, z Electricityem, kjer smo na svoj račun prišli predvsem mladi, starejši pa so si najverjetneje morali kupiti čepke za ušesa. Že takoj naslednji dan, smo  Ločani lahko spremljali cilj 3. etape kolesarske dirke po Sloveniji, zvečer pa je potekal prvi tek štirih mostov, ki je privabil, kar lepo število starejših in nekaj manj mlajših nadebudnih tekačev. Seveda jaz ne bi bila jaz, če se ne bi odločila, da se tudi sama nekoč v (daljni) prihodnosti, prijavim na tovrsten dogodek. V prejšnjem tednu je seveda potekal tudi že vsem znani Historial, ki je navdušil predvsem ljubitelje srednjega veka. 

Najbolj pa me je v mojem domačem mestu pozitivno presenetila Bralnica na vrtu Sokolskega doma. Super, izvirna ideja, za malo drugačno preživljanje prostega časa. Zakaj pa bi morali cele dneve sedeti pred televizijo in računalnikom, ko pa lahko na svežem zraku, sam ali pa v dobri družbi prelistaš revijo ali si prebereš dobro knjigo!
Seveda tele počitnice ne bi bile prave brez sladoleda in pa moje najljubše že vsem znane nanizanke How I met your mother, ki me vedno spravi v dobro voljo. 
E24ae98a7f7fffa2e86e899c956a3bc7_large
Imejte se radi in uživajte tele dva (ali tri) mesece počitnic!

C'est la vie. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar