sreda, 13. junij 2012

Po dežju vedno posije sonce

Ponedeljek.. dan za začetek.  Ampak vseeno ponedeljkov večina ljudi ne mara, vključno z mano. Res da predstavlja začetek tedna, ampak kaj ko z začetkom tedna pride tudi zgodnejše vstajanje, konec vikenda in nove obveznosti. Ne ponedeljek res ni moj dan, še posebej če te zbudi oblačno nebo s katerega počasi padajo kapljice dežja. In potem se ves zmečkan in še napol zaspan odpraviš v šolo, kjer itak pol pouka prespiš, ker med vikendom ni bilo časa za spanje.

Ti pa že takoj v trenutku, ko ti petnajst čez šest zazvoni budilka, švigne čez glavo, da je to zadnji ponedeljek v tem šolskem letu, ko moraš tako zgodaj vstati. Ja, to ti zagotovo vsaj malo polepša dan. Še dodatno pa ti polepša dan prva šolska ura, ko ugotoviš da si matematiko pisal 2, čeprav si bil 100% prepričan, da boš "fasal šut".

In potem, ko misliš da bosta torek ali sreda vsaj malo presenetila z vremenom se zgodi ravno nasprotno. Dež, dež in še enkrat dež. In potem pogledaš kakšno vreme je na morju, te zadane v živo. Sonce, sonce in še več sonca! Če ne bo v kratkem konec tega dežja, bom spakirala, vzela kovčke in se s prvim vlakom odpeljala na morje. In se ne bom vrnila. ;)
 http://www.youtube.com/watch?v=jpaXuSi2Tmw taka "taprava" pesem za današnji dan. ;)


431494_2389580157892_1802519084_1509509_1169202115_n_large

Še dva dni,  nas loči od počitnic, meni pa gre po glavi samo to, kako neznansko hitro je minilo tole šolsko leto. Končno konec mučenja z geografijo, biologijo in fiziko (čeprav sva na koncu postale že pravi prijateljici.;). Me pa vedno več ljudi sprašuje, če že vem kam se bom vpisala na faks in ali že imam vozniški izpit. Na prvo vprašanje po novem odgovarjam z ne vem, ker do sedaj nobenemu moja izbira ni bila všeč in sem si rekla da od sedaj naprej nobenega več ne briga, kaj hočem postati po poklicu. Glede izpita pa sploh brez veze. Pač ga ne delam in ga še nekaj časa ne mislim. Pika.

Me pa poleg teh dveh vprašanj, na vsakem družinskem srečanju, vsi prepričujejo da je že zadnji čas da si najdem fanta, kot da se brez tega pač ne da živet in sedaj vedno bolj razmišljam o tem da bi si preprosto našla nekoga, ki bi ga lahko sabo "vlačila" na srečanja in ga predstavljala kot svojega fanta. Samo, kaj ko bi s tem povzročila še več nadležnih vprašanj, ker bi itak vsi hoteli vedeti vse o njem. Ne moj načrt se ne bo obnesel, zato bom očitno ostala kar pri stalnici: ne nimam fanta in ne trenutno nisem zaljubljena. Bodo že preživeli. :)

C'est la vie. 

1 komentar:

  1. I'm alreday following you. :)) if you want to follow me, please do. :))

    OdgovoriIzbriši