ponedeljek, 14. januar 2013

Nov teden, nov začetek

Začetek dneva ni zgledal preveč obetavno, predvsem zato, ker sem morala že ob sedmih zjutraj "gaziti" proti šoli. In ker komaj čakam poletje, mi je ta sneg popolnoma odveč. Saj ne rečem pokrajina prekrita s snegom, izgleda pravljično, ampak premikanje po trideset centimetrskih zaplatah pa je daleč od pravljičnega.
Ne res nisem oboževalka zime. Zame je poletje, nekaj najboljšega. Ali ni nekaj najboljšega, ko se zjutraj zbudiš, pogledaš skozi okno in zunaj sije sonce? Niti treba obleči petih slojev oblačil, ampak enostavno daš nase kratke hlače in majico, pa še to je velikokrat preveč.
Potem pa se je dan kar naenkrat obrnil na dobro. :D Super ocena pri psihologiji, izboljšanje angleščine in izvedela sem, da mi bodo mogoče objavili mojo kratko zgodbo. Mogoče jo nekoč v prihodnosti, objavim tukaj. :D Po pouku pa sem si na hitro še ogledala rdečo preprogo Zlatih globusov in najbolj me je navdušila obleka Lucy Liu.

Prejšnji teden je bil precej zanimiv. Poleg dveh testov, ki mi nista pobrala preveč energije, smo se v petek po višjem nivoju iz angleščine odpeljali v Kranj. Kar tako spontano in brez vnaprejšnjega dogovora. Malo po Qulandii in potem še v McDonaldsa. In bilo je super. V soboto pa smo se z družino odpravili še v Avstrijo in končno imam nov plašč!! Sem pa tudi že začela iskati obleko za maturantski ples in če ima kdo podobno težavo z izbiranjem, naj si ogleda stran od asosa. Super obleke, pa tudi cene so nizke.
Sedaj pa se šibam učit matematiko, ki ta teden predstavlja vrhunec mojega življenja.

Sedaj mi lahko sledite tudi na Bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/4402383


5 komentarjev:

  1. Res je imela lepo obleko. :) In podelitev zlatih globusov sem spremljala tudi sama. Osupljivo kot vsako leto.

    Uspešen teden ti želim. xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sama nisem spremljala cele prireditve, ampak ta obleka je top! :D
      hvala enako tudi tebi. :D

      Izbriši
  2. Ja, tale od Lucy Liu je bila tudi meni všeč, čeprav mogoče preveč "pomladna" za ta čas. Se je pa ne bi branila :)
    Sicer me pa malo firbec matra katere trgovine obiščeš, ko si v Avstriji? Sem sicer čisto z drugega konca SLO, ampak v kratkem načrtujem izlet v Ikeo, pa bi še za kak šoping oblačil in kozmetike izkoristila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja to pa res. Ampak vzorec in obleka pa noro dobra. :D
    Ponavadi, ko gremo v Avstrijo gremo v C&A v mestu, ki je v približno štirih nadstropjih in pa v Arkade. Nakupovalni center City Arkaden pa maš notri ogromno trgovin. :DD

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanima me kakšne čevlje skriva pod to obleko (: Čit radovedna.. Samo da se je težaven dan prevesil v dobrega (:

    OdgovoriIzbriši