sobota, 6. julij 2013

...

Grozna sem! Zadala sem si, da bom vsak dan objavila blog, ampak mi očitno ne uspeva. Vsak dan se zgodi ogromno stvari in povsem pozabim, da je čas za blog. Jutri grem pa še na morje in že spet se par dni ne bom oglasila.
Danes sem celo dopoldne delala, popoldne pa sva z bratom praznovala rojstni dan. Dobila sem nekaj res odličnih daril. Starša sta mi kupila ležalnik, japanke ter posteljnino in album z motivom Londona ( namignila sem jima, da mi naslednje leto lahko kupita še letalsko karto;)), dobila pa sem še bone za Namo, super lepo kratko majčko in dvoje kratke hlačke za spat. Od ostalih sem dobila denar, saj varčujem za izlet v Pariz in izpit za avto, zato to trenutno najbolj potrebujem.
Jutri se z s starimi starši, bratom in sestrično za par dni odpravljamo na morje. Moja mami je najbolj navdušena in že par dni vsem razlaga, kako bomo mi veliki otroci šli z babi na morje. Nekajkrat smo že bili skupaj na morju, vendar že kar nekaj let nazaj. Se pa precej veselim, saj mi bo nekaj dni na morju prišlo kar prav. Sonce, plavanje, mir, zvečer pa gledanje filmov ali branje knjige. Tokrat sem se odločila, da si zadam izziv in preberem angleško knjigo dolgo 400 strani, saj moram izboljšati svojo angleščino.
Uživajte in imejte se fino. :)) Saj veste, počitnice so!! :D










6 komentarjev:

  1. Oooo splane hlačke so top! Sama sem si zadnjič v Kopru prav tako privoščila ene iz modiane res se jih dobro nosi (: drugače so pa vsi kosi super :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kratke hlače izgledajo super udobno:) in vse najboljše za nazaj!
    Danes sem napisala prvo objavo, pridi kaj pogledat na moj blog, če imaš čas:)

    crayonsandbeads.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem si že večkrat zadala, da bom blogala bolj redno, vendar sem ugotovila, da brez navdiha žal ne gre. Blogaj ko misliš da je pravi trenutek in ko veš kaj bi rada delila s širnim svetom, saj vsi radi preberemo kakšen dober post pa tudi če le enkrat na tedn, kot deset "brezveznih" vsak dan. ;)

    Kratke spalne hlačke si obljubljam že od novega leta. Vseskozi sem imela izgovor, da še ni poletje in hvala, da si me spomnila, da je končno pravi čas da si jih kupim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. se povsem strinjam s tabo, ker je res tako najbolje. :))
      sem prav vesela, da sem jih dobila, ker so udobne in seksi obenem. :)

      Izbriši
  4. lepa darilca si dobila ! Ja js sem si isto zadala : vsak dan objava na blogu ! ampak zdej pa nekako vsak dan zmanjka časa,ko se pa že odpravim nardit potem pa sem čist brez idej :( srečnica da greš v pariz ! js bi tudi šla :( lol.upam da se boš mela fajn na morju in prebrala tiso angleško knjigo ! ne pozabi slikat vse kar vidiš in potem objavit na blogu ;) s tem boš si že olajšala blogersko delo ker boš imela že pripravljeno objavo ;)

    OdgovoriIzbriši