ponedeljek, 8. julij 2013

Tattoo in Piercing- Včasih tabu, danes vedno večji trend


C'est la vie- Takšno je življenje
V zadnjem času so piercingi predvsem pa tattooji postali pravi modni hit. Vedno več zvezdnikov in tudi navadnih smrtnikov (med njimi sem tudi jaz), se odloča za večje ali manjše tattooje, veliko ljudi pa se odloča tudi za prebadanje različnih delov telesa.
Tudi sama sem vedno bolj navdušena nad popisovanjem in prebadanjem telesa, v mejah normale seveda.
TATTOO
Sama nisem preveč navdušena nad tistimi ogromnimi velikimi tattooji po celem telesu, majhni pa so mi neizmerno všeč. Najbolj primerno mesto za manjši tattoo je po mojem mnenju zapestje, vrat ali gleženj. Pomembno pa je tudi, da ima tattoo za človeka nek poseben pomen. To pomeni, da moraš kar dobro premisliti preden se odločiš za tattoo, saj ga boš imel na koži celo življenje. Najbolje je, da si izbereš mesto kjer ga lahko brez problemov prekriješ in te ne moti, izbrati pa si moraš tudi tattoo, ki ima zate prav poseben pomen. Pa naj je povezan s kakšnim življenjskim dogodkom ali pa preprosto stavek, ki ti polepša dan.
Sama sem o tattooju resneje začela razmišljati že v začetku lanskega leta, vendar se mi je zdelo najpametneje, da še malo počakam in vidim ali bom čez nekaj časa še tako navdušena nad istim napisom in tetoviranjem na splošno. In sem bila. Letos v začetku leta sem se odločila, da si ga dam narediti, vprašanje je bilo samo še točno kam in kje bom dobila denar. Pa sem tudi to rešila. Stric si ga je prav tako kot jaz želel narediti in mi je ponudil, da grem lahko z njim. Naredila sem si ga 10.maja v Izoli in moj tattoo mi je res všeč. Odločila sem se za zapestje, ki je precej vidno mesto, vendar sem rekla, da če si že dam tattoo, ga želim videti, prav tako pa si ga vedno lahko prekrijem s pudrom, uro ali zapestnico. Ponavadi povsem pozabim, da ga imam na roki.
Vedeti pa moramo tudi to, da ti tattoo prinese tudi malo odgovornosti, predvsem na začetku. Najprej si moraš tattoo temeljito sprati z vročo vodo, potem pa ga moraš dvakrat ali trikrat na dan sprati z milom in ga po potrebi namazati s kremo (Bepanthen)naslednjih štirinajst dni, kasneje pa ga moraš ob večji izpostavljenosti sonca mazati s kremo (najbolje kar s sončno), saj ti drugače lahko zbledi. Tattoo se drugače celi približno šest tednov.
PIERCING
Tragus Piercing
Tako kot do tattoojev pa tudi do piercingov nisem povsem hladnokrvna. Nisem sicer navdušena nad piercingi v genitalijah ali bradavičkah, na ostalih delih telesa pa mi zgledajo odlično,vendar ne v prekomernih količinah.
Sama imam piercing na vrhu ušesa, nedolgo nazaj pa sem si omislila še tragus piercing.
Želela sem si ga že kar nekaj časa, ampak sem bila premalo pogumna, da bi si prebodla ta majhen del ušesa, saj sem slišala, da precej boli. Ko pa so se začele počitnice sem se nekako opogumila in si ga odšla narediti v Kranj. Kar lahko povem, je da zaboli samo v trenutku, ko ti  igla prebode hrustanec, nato pa dva dni čutiš malo bolečine. Sem pa lahko že čez dva dni spala normalno na tej strani glave. Upam, samo da ne bom imela problemov, saj mi je prijateljica povedala, da na začetku ni imela nobenih problemov, po štirih tednih pa se ji je vse vnelo in ga je morala vzeti ven.
Tragus piercing se celi od 1- 6 mesecev in vsak dan dvakrat dnevno ga moraš čistiti s fiziološko raztopino. Na začetku dobiš daljšo palčko, čez dva meseca pa jo moraš zamenjati s krajšo.

3 komentarji: