torek, 13. avgust 2013

Morje

Sicer sem se z morja vrnila že iz četrtka na petek ponoči, ampak nekako nisem imela nič časa, da se oglasim. V petek sem cel dan letala sem in tja, se vpisala na faks in opravila ogromno drugih malenkosti, v soboto sem po službi šla v šoping v Ljubljano, nato pa sem si s prijateljicami ogledala še film pod zvezdami. V nedeljo sem pospravila po hiši, končno razpakirala kovček in si stotič pogledala Seks v mestu, včeraj pa sem dopoldne delala prispevek za lokalni časopis, popoldne pa spet delala. Danes me čaka še obisk frizerja, jutri pa grem ponovno na morje za tri dni.

Letošnji dopust smo s prijatelji tako kot lansko leto, preživeli na Pagu. Na pot smo se odpravili 2.avgusta ob sedmih zjutraj in po štirih urah vožnje smo prispeli na Pag. Prvi dan smo se vozili s čolnom in se kopali v prečudovitem zalivu. V naslednjih dneh smo obiskali mojega strica in njegovo družino, ki ima na Pagu hišo, zvečer pa smo se sprehodili do mesta, ali pa se usedli na pomol in iskali utrinke Na splošno smo uživali, seveda pa ni šlo brez kreganja okoli tega, kdo mora pomiti posodo in pospraviti mizo, vendar mislim, da se vsi srečujemo s tem.
Vrnili smo se na noči iz četrtka na petek, sedaj pa že nestrpno pričakujemo 4. september... Zakaj? To pa naj zaenkrat ostane skrivnost. ;)
Summer time

7 komentarjev:

1. Vidim, da tudi ti maksimalno uživaš poletje. Luškane slike :)

2. Full luštne fotke! Skoda ker se nisva imeli moznost spoznati v Ankaranu :D

3. odgovor na tvoj komentarček na mojem blogu ;) :
    "joj ful bi ti rada pomagala in sem že pregledala po spletu ampak problem je ta, da smo v Sloveniji, kjer je nemogoče najti karkoli ! tko kot ti sem jih našla ogromno v tujini ampak tukaj jih pa nažalost nisem. Bom še nadaljevala z iskanjem. Lahko pa ko naslednjič naročam preko interneta ti povem in se mi pridružiš pa ti naročiva tole verižico ;) "

drugač pa ful lepe fotke :)smo veseli, da si se vrnila nazaj ;)