nedelja, 25. avgust 2013

Summer is NOT over!

Se mi zdi, da je danes prav primeren dan za novo objavo. Avgust se počasi približuje koncu, dnevi so vse krajši, čez točno en teden je 1. september in kot bi mignil bo tukaj jesen. In to mi ni všeč, saj je poletje moj najljubši letni čas. Poletju nato sledi dolga, mrzla in temna zima, ki je ne maram. Začne se šola, po novem pa tudi izpiti in spet bomo morali devet mesecev čakati na poletje. Zakaj je zima tako dolga in poletje tako kratko? Saj vem, da sem prosta še cel mesec, ampak enostavno ne bo enako, ker september ni kaj preveč poleten. Bolj bi mi bilo všeč, če bi imeli počitnice junij, julij in avgust, ne pa september.
I Truely Don't | via Tumblr
Letošnje počitnice so res nekaj posebnega. Ves čas se nekaj dogaja, ves čas nekaj počnem, ali sem nekje. Delam, pišem, sem na morju.. Skratka res uživam. V naslednjem mesecu me čaka še izlet v.. (razkrijem čez en teden), par dni na morju in vožnja. Ja, končno sem se odločila, da bom naredila vozniški izpit, kar je zame ogromna zadeva, saj me je vožnje in prometa precej strah, vendar se izpita vedno bolj veselim! :)
.
In potem čez malo več kot en mesec sledi faks. Začetek nečesa povsem novega in drugačnega. Tega se že noro veselim, vendar me je obenem vedno bolj strah. Kako bo izgledalo prvi šolski dan, ko nikogar ne bom poznala in kako se bom po toliko mesecih počitnic spravila k učenju? No, pa naj to zaenkrat še ne bo problem, saj me do tja loči še dober mesec počitnic!
Untitled
Tisti, ki se vam šola začne septembra uživajte zadnji teden počitnic, tisti ki vas čakajo še izpiti, veliko sreče, tisti pa ki boste šolske predavalnice zasedli šele oktobra, pa se septembra spočijte in si napolnite baterije za novo študijsko leto!
Summer is NOT over!

 Summer love  Summer 13 almost over

4 komentarji:

  1. Sva na istem. Poletje je tudi zelo všeč.. In tudi az si želim več sončka. Me pa prav zanima, kam greš na izlet. Lepa preobrazba bloga :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala, glede izleta pa stay tunned. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene je bilo na smrt strah izpit za avto >.< sem imela cel otroštvo travme pred tem, ampak sedaj ko ga pa končno imam je pa super res uživam v vožnji :D no kmalu bo že eno leto odkar mam izpit in 4 mesece odkar imam avto tako da srečno in uživaj na izletu :D !

    p.s: nice new blog stil :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja mene je isto strah! ampak se obenem že res veselim. :))
      hvala! :)

      Izbriši