ponedeljek, 28. oktober 2013

Brucovanje 2013

Ker sem z vstopom v prvi letnik fakultete postala brucka, sem to morala na čim boljši način proslaviti. Večkrat. Prvo brucovanje ali odštevanje do prvega študijskega dne, se je začelo že v ponedeljek 30. septembra, vendar se ga žal zaradi slabega počutja nisem udeležila. Pa drugo leto.
Tako je bilo moje prvo brucovanje v sredo 2.oktobra v Top Sixu (klub nad Namo), kjer so ob divjih ritmih noreli ekonomisti. Sama sicer nisem študentka ekonomije, vendar je večina mojih srednješolskih sošolcev in prijateljev na Ekonomski fakulteti, zato sem se "žrtvovala" in en večer preživela v dobri družbi bodočih ekonomistov. Žur kot žur, nič posebno presenetljivega.
Seveda pa nisem smela zamuditi brucovanja svoje fakultete, ki je bilo naslednji teden. Seveda sem kot zanalašč med  vikendom zbolela in že skoraj obupala nad idejo zabave, vendar sem se do večera toliko spravila k sebi, da sem šla vsaj na hitro pogledat kako se zabavajo FDV-jevci. Naše brucovanje je potekalo v klubu Companjeros, ki me na prvi pogled s svojo praznostjo ni pretirano navdušil, vse dokler se niso začele igre in sem srečala cel kup svojih kolegov novinarjev. Na igrah sicer naša smer ni zmagala, smo pa novinarji bučno navijali za naj bruca in naj brucko FDV-ja in bili pri brucki tudi zelo uspešni. Žal sem zaradi slabega počutja, morala oditi ravno v trenutku, ko se je prava zabava šele začela.
Zadnjega brucovanja (zaenkrat) pa sem se udeležila kar v domačem kraju, ki ga je organiziral klub študentov. Sicer sem se ga udeležila bolj kot ne iz raziskovalnih razlogov, saj sem imela nalogo napisati članek, vendar sem se mogoče kar malo preveč vživela. Konec dober, vse dobro, na koncu smo prisegli še zvestobo klubu in uradno postali študentje.
Zaenkrat v planu nimam brucovanj, vendar nihče ne ve kaj bo prinesel mesec november, če se le ne bo treba preveč učiti.

8 komentarjev:

  1. Super napisano. Prav rada berem tvoje bloge, so tako fajn napisani. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj to je pa prov vedno lepo slišat! :D hvala Nina. :DD

      Izbriši
  2. Hjoj, medve s kolegico sva šle tudi v Kompanjeros in je blo takooo nabito, da se sploh ni dal prit noter. :D x

    Živa | Nothin' Fancy. Really.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem slišala od kolegice, da je bilo noro ja. Ko sem jaz šla, je bila še nekako normalno. :))

      Izbriši
  3. Tudi jaz sem bila v Top Sixu in Companjerosu na tisti dan ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ekonomijo :) Ti si pa na FDV-ju, kolikor sem razbrala, ane? :D

      Izbriši
    2. ja novinarstvo študiram. :)) imam pa cel kup prijateljev in srednješolskih sošolcev na ekonomiji. :))

      Izbriši