sreda, 28. januar 2015

Najljubši čas študentov - izpitno obdobje

In se je začelo tisto super čudovito obdobje, ki ga preklinjamo vsi študentje. Izpitno obdobje. Čas, ko je vse ostalo bolj pomembno kot učenje, ko je pospraviti sobo nuja, ki jo pač moraš narediti, ko je vsaka malenkost bolj zanimiva kot učenje snovi za izpite.
Prvi izpit sem odpisala včeraj, en me čaka v petek, en v ponedeljek, naslednji pa šele približno čez tri tedne. In glede na to da večino dneva ne počnem drugega kot se valjam po kavču, me prav zanima, kakšni bodo rezultati.
Ker sem oseba, ki precej raje cel semsester dela sprotno delo, samo da se ji ni treba učiti, si nameravam naslednje leto izbrati takšne izbirne predmete, kjer ne bo izpitov in bom mogoče končno enkrat to obdobje, ki straši vse študente, preživela popolnoma sproščena in brez stresa. ;)

Poleg izpitov se dogaja še ogromno drugih stvari, od pevskih dvakrat tedensko, pa skrbi za promocijo pri TEDxFDV, govornih vaj, telovadbe, imam preveč časa in sem pogledala že devet sezon Prijateljev ( samo še ena do konca :'( ), vmes sem se slučajno spomnila, kaj pa če bi prebrala še eno šesto strani dolgo knjigo, ker nimam nič pametnejšega za početi. Ob enem pa ugotavljam, da je Qlanida v Kranju slabo založena, saj nimajo niti hlač, ki jih iščem, niti puloverja, ki ga v drugih Qlandiah imajo. -.-

Sedaj pa nazaj za knjige, čeprav vedno bolj razmišljam, da bi samo dala knjigo pod blazino in bi mi vse šlo samo v glavo. ;) a to se na žalost ne bo zgodilo, tako da mi ne preostane drugega kot piflarija.



Veliko sreče in uspehov pri izpitih!

6 komentarjev:

  1. maš pa kr lepo razporejene izpite. moji so še bolš - 5 izpitov zapored, vsak dan eden. razmišljam o drugem roku ker tole nevem kako je izvedljivo. drugače pa super da delaš sproti, jaz sem tut vedno delala use sproti ampak ko sem pa prišla na faks je prvi semester še šlo pol v drugem pa vse v zadnem momentu :s drugače pa we can do this!!!

    VELIKO SREČE, ZNANJA TER LAHKIH VPRAŠANJ :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej v bistvu en izpit sem si pustila za drugi rok, ker je veliko snovi pa se precej tezek je ;) ja imamo precej predmetov, ki se jih da narditi sproti brez izpitov in to mi je bolj vsec :)) enako tudi tebi!! :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ni wohoo, ker nimamo ta hudga puloverja v qlandii :((

      Izbriši
  3. wow imaš pa kar pestro :)) upam da ti vse uspe narediti.

    veliko sreče :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja letosnje studijsko leto je zelo pestro :) zelja so tri od stiri vsaj ;) hvala!!

      Izbriši