torek, 6. januar 2015

Hello 2015!



In smo vstopili v leto 2015. Moj vstop je bil v družbi prijateljev in šampanjca odličen, če odštejemo požar, ki se je zgodil v središču mesta in uničil silvestrovanje. Ampak to ne bo tema današnjega bloga.
Začetki leta so zame po navadi precej depresivni, ker je konec praznikov, ki so po mojem mnenju edina svetla točke zime. A letos me je depresija minila že drugega januarja, ko sem se s sestrično in prijateljicami odpravila na enodnevni izlet v Zagreb. Ogled mesta, malo nakupovanja in dan je bil več kot super. V soboto sem nato pospravila celo sobo, v nedeljo pa se bolj kot ne prestavljala sem in tja. S ponedeljkom, ki ga zaenkrat, tako kot večina ljudi, ne sovražim, saj sem ob ponedeljkih prosta, pa se je začel tudi prvi teden letošnjega leta, ki mi zaenkrat nakazuje, da bo letošnje leto dobro. Poletna služba zmenjena, presenetile pa so me tudi drobne malenkosti, še posebej mi je všeč darilo, ki sem ga prejela od through my eyes in pastel pink, ki sta pripravili božični giveaway. Hvala vama, darilo je čudovito! :D
Z novim letom pa spet nekaj novih stvari. Odločila sem se, da bom sodelovala pri organizaciji TEDxFDV in danes smo imeli prvi sestanek, ki mi je dal zagon in me popolnoma navdušil, v petek pa se vračam na gimnazijo, oz. v zbor bivših gimnazijcev. Seveda me čaka še nekaj dela za faks, čez prej kot tri tedne pa se začne izpitno obdobje, ki se ga po malem celo veselim. Pa ne nisem zmešana, ampak ne ljubi se mi več voziti v Ljubljano, pa še spala bom lahko zjutraj.

V zadnji objavi sem sicer napisala, da ne delam novoletnih zaobljub, ampak eno pa sem le našla. Da bom bolj redno spremljala bloge! Lansko leto, predvsem odkar se je začel faks, sem popolnoma pozabila na bloge in spremljam mogoče dva ali tri, od sedaj naprej pa se bom potrudila, da vsaj enkrat tedensko spremljam ostale bloge in pa tudi bolj pogosto napišem kak nov blog.

Ostali načrti pa so seveda izpolniti vse kar sem si zadala lani pa nisem naredila in pa še nekaj stvari, ki pa niso povsem odvisne od mene, ali pa le delno, ki pa jih bom razkrila tekom leta. Prvo -poletna služba- že lahko odkljukam!

silvestrovanje

Zagreb

Moja zaobljuba!

4 komentarji:

  1. Želim ti čudovito leto 2015! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse dobro v novem letu 2015 ;) upam, da boš tudi kaj bolj pogosto objavljala nove objave ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa enako tudi tebi! :) ja tudi to seveda. ;) ves cas se nekaj dogaja, ampak se bom potrudila in poskusala cim vec objavljati :)

      Izbriši