nedelja, 15. marec 2015

Liebster Award



Hej, hej! Leto je naokoli in čas je za Liebster Award! Hvala Evi iz FASHION N' FRECKLES za nominacijo in se opravičujem, ker tako pozno odgovarjam, ampak res ni časa. :/

Sama nominiram THROUGH MY EYES in DAINTE.


Odgovori na na Evina vprašanja:

  • Katero hrano ali pijačo, veš, da morala pojesti oz. popiti v manjših količinah, ampak to enostavno ne gre?
  • Težko vprašanje, ker je več takih pijač. Fanta, cocacola, sokovi...
  • Najljubša spletna stran za naročanje kozmetike, oblačil...?
  • V zadnjem času vedno več nakupujem na spletu in lahko rečem, da definitvno Aliexpress, pa tudi Ebay in Etsy. :)
  • Najljubši moto ali verz?
  • C'est la vie -- Takšno je življenje, ali preprosto Shit happens ;)
  • Katero eksotično žival bi imela doma, če bi lahko?
  • Pingvina!!
  • Katera je tvoja največja fobija? 
  • Strah pred pajki in strah pred neizživetim življenjem.
  • Zadnja pesem s katero si obsedena?
  • Že zadnjih nekaj mesecev sem povsem obsedena s pesmijo I Lived skupine OneRepublic, ki mi kar ne gre iz glave, saj se mi zdi, da zelo dobro opisuje, kako bi ljudje morali živeti svoje življenje.
  • Tri lastnosti, ki tebe naredijo tebe?
  • Prva je zagotovo govorjenje, sanjarjenje z odprtimi očmi in to da vedno nekaj počnem, sem težko pri miru :D
  • Katera je tvoja slaba razvada?
  • Da vse stvari počnem v zadnjem trenutku in potem sem cela živčna, če mi bo uspelo. :/
  • Najljubši modni dodatek?
  • Trenutno so moj najljubši dodatek moji kratki lasje. Mogoče malce čuden odgovor, ampak ne nosim zelo veliko nakita in se dobro počutim z lepo frizuro. V zadnjem času pa tudi razne statement ogrlice.
  • Pes ali mačka?
  • Odvisno od dneva, včasih so mi bolj všeč mačke, drugič pa psi. :D

  • Moja vprašanja:
    Zadnja knjiga, ki si jo prebrala, nosi naslov?
    Če bi bila lahko en dan nekdo drug, kdo bi bila?
    Zadela si na loteriji, kaj bi naredila z denarjem?
    Če bi lahko živela kjerkoli, bi to bilo ...
    Zadnja stvar, ki jo narediš, preden greš spat?
    Najljubša risanka iz otroštva?
    Kaj bi spremenila na sebi, če bi lahko?
    Kaj ti pomeni družina?
    Najljubša hrana?
    Česa si želiš najbolj na svetu?
  • 3 komentarji:

    1. Super odgovori! Glede časa pa sploh ne govori, jaz že ne ločim več kateri dan je kateri ko vse tako hitro brzi nekam >.< hihi

      xoxo

      OdgovoriIzbriši
    2. ojoj, tko malo hodim po teh blogih zadnje čase, da sploh nism vidla. hvala za nominacijo. :) bom probala enkat odgovorit:))

      OdgovoriIzbriši
    3. super odgovori! vedno rada prebiram te zadeve ker vedno zveš kaj novega o blogerjih :))

      http://foreverevereveryoung.blogspot.com/

      OdgovoriIzbriši