ponedeljek, 17. marec 2014

2. obletnica bloga C'est la vie!


Danes je točno dve leti odkar sem napisala svoj prvi blog na bloggerju. V dveh letih sem napisala preko 100 blogov, si ustvarila stran na Facebooku, kjer me spremlja več kot 100 ljudi, spoznala kar nekaj blogerk, ki redno berejo moje objave in mi s komentarji lepšajo dneve ter se z veliko večino le teh že srečala v živo in ugotovila, da so v živo prav tako zanimive, zgovorne in simpatične kot preko bloga.
Večinoma sem na svojem blogu in še bom,  objavljala svoje misli, sanje, kritike in pisala o pomembnih dogodkih v svojem življenju. V zadnjem letu sem začela sodelovati tudi s stranjoMoia.in, ki moje bloge objavi na svoji spletni strani.

V dveh letih sem se spremenila tako jaz, kot moj način pisanja. S pisanjem bloga C'est la vie, sem postala bolj zrela, z nekaj vmesnimi otročjimi stanji, upam, pa da se je tudi moje pisanje v dveh letih izboljšalo, čeprav še vedno ne znam postavljati vejic in imam občasno probleme s sklanjanjem nekaterih imen. Blog mi je prinesel poznanstva z novimi ljudmi in nove izkušnje ter me vsak dan bolj prepričuje, da si nekoč v daljni (ali pa mogoče že v bližnji) prihodnosti želim pisati kolumno in z ljudmi deliti svoj pogled na svet. Pomagal mi je, da sem se naučila sprejeti kritiko in se razveseliti pohvale.
Predvsem pa me je naučil da življenje pač je takšno kakršno je, kar pove že sam naslov bloga.
Hvala vsem, ki redno spremljate moj blog in mi s svojimi komentarji lepšate dneve! Prvi blog.

Roses














Še nekaj utrinkov zadnjih dveh let:

Pariz 2013
C'est la vie
Maturantska parada
Kratki lasje

Fashion week Zagreb 2013
Wella ambasadorka


13 komentarjev:

  1. O super :) Čestitke za dve leti pisanja :) (vejice so tudi moj "problem") :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! :D ja močno upam, da mi nekoč uspe popraviti to napako. :))

      Izbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke, da vztrajaš že tak dolgo :) kar tako naprej :D
    mi je blo pa zanimivo, da je ravno v tisti povedi, kjer poveš, da se ti vejice zapletajo, narobe postavljena vejica haha ampak nič ne de :)
    bravo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! :)) upam, da bom vztrajala še kar nekaj časa. :=) hahha to je pa očitno malo ponesreči in malo zanalašč, da potrdim svojo trditev. ;)

      Izbriši
  4. Tudi z moje strani čestitke. Dve leti je že kar lepa številka :D

    OdgovoriIzbriši
  5. vse najboljše :)) le tako naprej ! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse najboljše še z moje strani :D
    Keep on good work ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke za 2. rojstni dan :-) Kar tako naprej :-)

    OdgovoriIzbriši